Osobní asistentka
Sjednávání schůzek
Jménem Vaší firmy jsme připraveni Vám sjednat schůzku s určenými osobami (využíváme IT podpory pro efektivní zorganizování schůzek více osob).
V případě potřeby vytipujeme vhodné místo (pronájem zasedací místnosti, salonku). Den před konání schůzky opakovaně provádíme potvrzení účasti ze strany všech oslovených osob.
Přijímání a vyřizování telefonních hovorů
Při využívání služeb osobní asistentky Vám bude přiděleno jedinečné telefonní číslo, na kterém se Vám budeme hlásit jménem Vaší firmy. Z každého telefonátu obdržíte na email (či jinou formou) zprávu o tom, kdo volal, kdy volal, kontakt na volajícího a předmět hovoru. Vyřizování telefonátů probíhá na základě dohodnutých scénářů. (oblíbená služba v období dovolených)
Vyřizování emailů
E-mail pohotovost
Pokud jste na dovolené či mimo dostupného Internetu jsme přiraveni přijímat Vaši emailovou poštu (dočasné přesměrování Vaší adresy na námi dočasně zřízenou jedinečnou adresu) a vyřizovat ji dle dohodnutých scénářů (například odpovídat na stadardní emaily a telefonicky či SMS zprávou upozornit na urgentní emaily).
E-mail asistence
Průběžné přijímání a vyřizování emailů dle stanovených scénářů.
Vedení osobního kalendáře
Vedení Vašeho osobního on-line kalendáře, plánování a zaznamenávání schůzek dle Vámi stanovených pravidel.
Zajišťování pracovních cest
Dle Vašich požadavků naplánujeme pracovní cestu, dohodneme požadované schůzky, vyplníme příslušné registrace, vytipujeme vhodné ubytování a vhodný druh dopravy. V době uskutečnění pracovní cesty jsme k dispozici Vám pomoci řešit případné problémy vzniklé při Vaší cestě (navigace, vyhledávání alternativní dopravy apod.).
Příprava konceptů dopisů
Dle Vašeho zadání (cíl dopisu, adresáti) připravíme návrh dopisu, v českém jazyce s jazykovou korekturou a v souladu s nornou ČSN 016910 (Úprava písemností zpracovaných textovými editory) či ve Vámi zvoleném stylu. Zajistíme rozeslání dopisů dle Vašich pokynů.